Multi tier linkbuilding

Multi tier linkbuilding of (Tiered link building) is het proces van het bouwen van links van verschillende bronnen naar uw website. Traditioneel werd de techniek van gelaagde linkbuilding veel gebruikt in Black Hat SEO methodes om opzettelijk de rankings van bepaalde pagina’s op te krikken. Echter, met de recente wijzigingen in het algoritme van Google veel Black Hat praktijken zijn geëlimineerd, die een enorme schok heeft gegeven aan tiered link building praktijk.

Toch zijn er manieren om Multi tier linkbuilding techniek op te nemen door middel van White Hat SEO-methoden. Om het proces uit te voeren, moet je kwalitatief hoogwaardige inhoud bij te dragen aan hoger gerangschikte websites met betrekking tot uw niche in de eerste tier. Verder kunt u ook het verhogen van de betrokkenheid van uw inhoud door middel van openbare opmerkingen in de tweede tier. Ten slotte kunt u profiel links maken, zodat mensen uw website gemakkelijk kunnen vinden in de derde laag.

 

multi tier linkbuilding

 

Multi tier linkbuilding is zeer krachtig

In de afgelopen twee jaar zijn er veel veranderingen geweest in het algoritme van Google. Deze veranderingen hebben ervoor gezorgd dat gelaagde linkbuilding een beetje minder effectief is dan in het verleden. Maar aangezien het algoritme is geëvolueerd, zullen ook de strategieën voor gelaagde linkbuilding mee evolueren. Technisch gezien maakt Multi tier linkbuilding of tiered link building gebruik van Google’s zoekmachine algoritme. Dus, als uw strategie effectief is, zal het effectief blijven voor een lange periode van tijd.

Multi tier linkbuilding is simpel gezegd het proces van het bouwen van backlinks naar uw backlinks. Het idee is dat je autoriteit kunt creëren en PageRank aan je webpagina kunt doorgeven door in bulk gelaagde links te creëren en te bouwen, met jouw webpagina aan het eind van de keten

Veel voorkomende fouten in Tiered Link Building

Tijdens het volgen van de White Hat methodologie, maken mensen verschillende fouten die leiden tot vage resultaten. Primair, de grootste fout is het gebruik van slechte kwaliteit inhoud in de websites. Veel mensen gebruiken tekst spinners om te ontsnappen aan plagiaat checkers die leiden tot lage kwaliteit van de inhoud van hun website. Lage kwaliteit van de inhoud is niet alleen niet geliefd bij de kijkers, maar leidt ook tot een slechte ranking in de Google-zoekresultaten.

Ten tweede, mislukking in efficiënte tiered link building wordt veroorzaakt door slechte doelsite lijst. Effectieve doelsite lijsten worden gemaakt door het besteden van veel tijd. Daarom is het belangrijk dat u voldoende tijd en middelen besteedt aan dit aspect.

Daarnaast is het ook belangrijk dat u gebruik maakt van Multi tier linkbuilding (tiered link building) methoden in aanvulling op andere gebouw tactiek ook. Alleen gericht op gelaagde link building is niet een efficiënte aanpak om uw zoekmachine ranking te verhogen.

Een andere grote fout gedaan door mensen is het falen om te evolueren met de tijd. Het is belangrijk als je een bepaalde gelaagde link building aanpak dan moet je ook je kennis te actualiseren met de tijd om de frequente technologische veranderingen tegen te gaan. Het falen om te experimenteren en nieuwe dingen te proberen zal uw zoekmachine ranking stagneren.

De toekomst van SEO

Er zijn verschillende gebreken in de huidige gelaagde link building methodologie. Het is belangrijk om belangrijke veranderingen in de huidige aanpak teweeg te brengen om toekomstige eisen te kunnen weerstaan. Het is echter ook belangrijk om te begrijpen dat we veel meer moeten doen dan linkbuilding om de ranking van onze website te verbeteren. Het is even belangrijk om de omvang van de verandering te begrijpen die is ingevoerd in het SEO en link building domein in het afgelopen decennium.

Veranderingen aangebracht door Google

In het afgelopen jaar is Google sterk betrokken geweest bij de ontwikkeling van baanbrekende spam detectie technologieën. In het kader van dit programma, hebben ze ook belangrijke wijzigingen aangebracht in het gerenommeerde Google zoekalgoritme. Ze hebben het algoritme specifiek verfijnd in 12 verschillende updates.

Google is niet alleen beter geworden in het detecteren van spam, maar heeft ook de levering van organische zoekresultaten veranderd. Historisch gezien, heeft Google zwaar vertrouwd op backlinks om verschillende websites te rangschikken. Elke backlink zorgde voor een positieve stem in het oude algoritme die leidde tot een hogere ranking. Echter, met de komst van sociale netwerken, konden echte mensen ook een stem uitbrengen met elke opmerking of tweet. In zekere zin stelden de sociale netwerken gewone webgebruikers in staat een link te leggen.

In vergelijking met websites die backlinks creëren, boden sociale signalen een meer ‘echte’ benadering voor Google. Als gevolg daarvan verschoof Google in de richting van sociale netwerken en nam sociale signalen op als een ranking factor. Deze veranderingen door Google hebben de macht van webmasters verminderd, terwijl de macht van de dagelijkse internetgebruiker is toegenomen.

Belangrijke overwegingen voor SEO

Mensen hebben de neiging om direct na het starten van een nieuwe website te beginnen met linkbuilding. Op een bepaalde manier verwaarlozen deze mensen andere belangrijke factor die worden gebruikt door Google om verschillende websites te rangschikken.
Het bouwen van een nieuwe website vereist meer dan trefwoord gerichte artikelen of trefwoord onderzoek om het maximale aantal bezoekers te brengen. Mensen zijn geobsedeerd in de richting van affiliate koppelen en adsense blokken. Amazon filialen zijn een dergelijke categorie die deze aanpak te exploiteren.

Mensen moeten waarde toevoegen aan hun inhoud in plaats van het volgen van oppervlakkige technieken om hun website populair te maken. Uw focus moet zijn om data feeds te trekken door het verstrekken van unieke en kwalitatieve inhoud in uw website, omdat echte gebruikers zullen graviteren naar authentieke inhoud op hun eigen. En dit is nu net waar wij voor zorgen via onze Multi tier linkbuilding techniek.

Hoe werkt Multi tier linkbuilding?

Eerste niveau van links

Laten we zeggen dat je een pagina/zoekwoord op uw site die je wilt goed te rangschikken: Webpagina 1A dit is dus uw Money site

Je maakt een aantal links naar webpagina 1A vanaf andere webpagina’s: Webpagina’s 1B, 2B en 3B.

Het doel hier zou normaal gesproken zijn om links te verdienen van relatief hoge kwaliteit en relevante inhoud van betrouwbare sites.

Wat voor soort links zijn dit?

Sommige gebruiken hiervoor Web 2.0 blog links, zoals wordpress.com of blogger.com. Sommige beoefenaars prijzen artikel directory’s aan. U kunt ook links creëren van andere websites die u zelf beheert. Deze links moeten afkomstig zijn van relevante en legitieme bronnen. Wij doen Multi tier linkbuilding via onze eigen websites. Het komt er op neer dat we de websites waar u backlinks op staan extra gaan ondersteunen daardoor zal de website waar u links op staan nog waardevoller worden en hierdoor stijgt ook de waarde van u backlink natuurlijk.

Tweede niveau van links

Vervolgens maak je een tweede niveau van links naar deze eerste niveau links. Dus je zou bouwen 10-20 links naar elke webpagina 1B, 2B en 3B. De gedachte is dat de hoeveelheid van deze links de autoriteit van je eerste tier links zal verhogen, waardoor de autoriteit van je originele inhoud wordt verhoogd.

Wat voor soort links zijn dit?

Als je bij het tweede niveau Multi tier linkbuilding  komt, kijk je naar dingen als blog commentaren, forum commentaren of wiki’s (pagina’s met veel door gebruikers gegenereerde inhoud). Je probeert zoveel mogelijk links te bouwen, terwijl je toch een zekere mate van relevantie en context behoudt.

Derde niveau van links

Zodra deze tweede laag van links via Multi tier linkbuilding op zijn plaats is, ga je naar de derde laag, die volledig over kwantiteit gaat. Over het algemeen gooien beoefenaars kwaliteit, relevantie en context uit het raam in deze fase. Het doel is om zo veel mogelijk links te bouwen naar uw tweede tier links, ongeacht waar ze vandaan komen.

Om het samen te vatten, we zullen zeggen dat je 300 derde tier links krijgt die wijzen naar 50 webpagina’s in je tweede tier.

Deze 50 webpagina’s in je second tier verwijzen naar drie webpagina’s in je first tier. En die drie webpagina’s in je eerste tier verwijzen allemaal naar je originele content, webpagina 1A.